Μενού Κλείσιμο
Πέμπτη 17 Μαρτίου 2005
Ώρα 16.00
Αίθουσα Λόγου

Σεμινάριο με θέμα: «Ένα σχολείο με οράματα»

Θα μιλήσει η κ. Ευγενία Κουτσουβάνου.

ΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ – ΣΤΟΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ