Μενού Κλείσιμο
Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2006
Ώρα 12.30
Αίθουσα Λόγου

«Πως νίκησα το AIDS. Μια υπέροχη περιπέτεια με τον ιό HIV»

Παρουσίαση βιβλίου τής Μαίρης Παπαγιαννίδου.
Ομιλητές οι κ.: Νίκος Μπακουνάκης, Σώτη Τριανταφύλλου και η συγγραφέας.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ