Δευτέρα 18 Ιανουαρίου
Τεχνολογία και φιλοσοφία της θρησκείας. Το ανθρώπινο πρόβλημα μέσα σε έναν κόσμο τεχνοκρατούμενο και αθεολόγητο με την σύγχρονη αιώρηση μεταξύ μονοδιάστατης κοσμικότητας και πολυδιάστατης πνευματικότητας.
Δευτέρα 25 Ιανουαρίου
Φυσική επιστήμη. Πώς κατανοείται η φύση στον Νεύτωνα και στον Αϊνστάιν; Η μετάβαση από την Κλασική Φυσική (μηχανικισμός) στη Σύγχρονη Φυσική (Σχετικότητα, Κβαντοθεωρία, Ενιαία Πεδιακή Θεωρία).
Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου
Μεταφυσική της φυσικής. Πώς είναι η φύση στον Ντεκάρτ και στο Χάιζενμπεργκ; Οι φιλοσοφικές προϋποθέσεις και οι οντολογικές συνέπειες τής δυαλιστικής μεταφυσικής τού 17ου αι. και τής διαλεκτικής οντολογίας τού 20ού αι.
Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου
Λογική της φυσικής. Πώς γνωρίζεται η φύση; Η «κτητική» γνωσιολογία τής κλασικής φυσικής («γνωρίζω=κατέχω») και η «μετοχική» λογική τής σύγχρονης φυσικής («γνωρίζω=μετέχω»). Αιτιότητα, αντικειμενικότητα, εποπτικότητα.
Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου
Ηθική της φυσικής. Πώς (συμπερι)φερόμαστε στη φύση; Η «χρηστική» ηθική τού μηχανικισμού στον 17ο αι. («χρήσιμο άρα αληθινό») και η «προσωπική» ηθική στον 20ό αι. («αληθινό άρα χρήσιμο»).
Σάββατο 27 Φεβρουαρίου
Θρησκεία και επιστήμη. Από τον νεωτερικό αντίλογο στον μετανεωτερικό διάλογο πίστης-επιστήμης. Η «Δίκη τού Γαλιλαίου» σε αναθεώρηση και η «αντεκδίκηση τού Δαρβίνου» στο φως τής περιβαλλοντικής κρίσης.
Δευτέρα 1 Μαρτίου
Απολογητική θεολογία. Η εκκρεμότητα τού άκριτου αντιλόγου θρησκείας-επιστήμης και η αναθεώρηση τής σύγχρονης πρωτοποριακής θεολογίας απέναντι στον αμυντικό δογματισμό τής παλαιότερης χριστιανικής απολογητικής.
Δευτέρα 8 Μαρτίου
Αποκαλυπτική θεολογία. Η επικαιρότητα τού κριτικού διαλόγου πίστης- επιστήμης στη συγκαιρινή μετανεωτερικότητα και στο πλαίσιο τού σημερινού προβληματισμού (οικολογία, πληροφορική, βιοηθική).
Δευτέρα 15 Μαρτίου
Σχάση και σχέση. Το ανθρωπολογικό πρόβλημα μιας κοινωνίας άνευ επικοινωνίας σήμερα. Πώς περνάμε από τις άγονες ατομικότητες της νεωτερικότητας σε μια βιώσιμη νέα συλλογικότητα;
Δευτέρα 22 Μαρτίου
Ανάγκη και αγάπη. Η ελευθερία τού ανθρώπου στη θεολογία και στην επιστημολογία. Ο άνθρωπος μπορεί να είναι μοναδικός αλλά όχι μοναχικός, ζώντας με δεσμούς χωρίς δεσμά μέσα σε έναν κύκλο που δεν καταντά κλοιός;