1. Πέµπτη 27 Οκτωβρίου
Διαφορά Τέχνης-ηθογραφίας/φολκ-λορ, Τέχνης-ιδεολογίας – Γιατί η Τέχνη;
Γιατί διακοσμημένο το πρωτόγονο εργαλείο; – Κοινωνούμενη Τέχνη,
ατομοκεντρική εκφραστική – Εντυπωσιασμός / εμπορευματική Τέχνη
2. Πέµπτη 3 Νοεµβρίου
Η ελληνική αναζήτηση «κριτηρίου αληθείας» – Ένα «πώς» (τρόπος), όχι ένα «τι»
(νοητική βεβαιότητα). Το «πώς» τής αλήθειας σαρκωμένο στο άγαλμα, στα έπη, στην τραγωδία, στην αρχιτεκτονική
3. Πέµπτη 10 Νοεµβρίου
Η ελληνική εκκλησιαστική «Εικόνα»: Γιατί «επί το πρωτότυπον διαβαίνει» – Τόξα, ημιθόλια, τρούλος: η «λογοποίηση» τής ύλης – Ο αποκλεισμός τής διακόσμησης – Ποίηση και δραματουργία – Μουσική «κατάνυξη» (όχι τέρψη)
4. Πέµπτη 24 Νοεµβρίου
Η «προσαρμοστικότητα» τής ελληνικής τέχνης (ο δεσμός της με την κοινωνία και την Ιστορία) – Το «κλασικό» και το «ελληνιστικό» τής ελληνικότητας – Γιατί ο Θεόφιλος συνεχιστής τής κλασικής αγγειογραφίας, αλλά και των φαγιούμ
5. Πέµπτη 1η Δεκεµβρίου
Σήμερα: η επαρχιωτική ξιπασιά – η Τέχνη βεβαιώνει ότι ο Ελληνισμός τέλειωσε ιστορικά – Σπουδή των περιπτώσεων Γιάννη Μόραλη, Αλέκου Φασιανού, Ιάνη Ξενάκη – Το «Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης» – Η αρχιτεκτονική βλασφημία τού Μπερνάρ Τσουμί